Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika terapeutyczna. Terapią dzieci zajmuje się od 2008 roku. Swoje serce włożyła w pracę z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi (m.in. autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, zespół Patau, zespół Edwardsa, zespół łamliwego chromosomu X) oraz terminalnie chorymi. Specjalizuje się w terapii integracji sensorycznej, terapii ręki oraz terapii neurorozwojowej. W pracy terapeutycznej wykorzystuje różne formy terapii i wspomagania rozwoju dziecka (m.in. arteterapia, pedagogika Marii Montessori, metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, pedagogika zabawy). Stale poszerza wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach z zakresu integracji sensorycznej i rehabilitacji. Prywatnie mama Ignasia, Michalinki i Róży. Z pasji – twórca własnoręcznie robionych zabawek i pomocy terapeutycznych. Z zamiłowania – władca wioseł i kapoka.